Megtisztelő az érdekelődésed! 🙂

Lássuk mit érdemes Rólam tudni...

Már az egyetemi évek alatt éreztem azt, amivel bizonyára Te is naponta szembesülsz: sok a feladat, kevés az idő.

Kellett valami megoldás.

Rossz döntések sora után (alvásmegvonás, Kobra energiaital, …) végre kezdtem összeszedni magam, és ehhez az időmenedzsment és a folyamatok automatizálása vezetett.

Hogyan automatizál egy egyetemista? Az én esetemben – és talán a Tiédben is – Excellel.

A későbbi munkahelyeimen szinte mindenhol sikerült olyan folyamatokat találnom, ahol sikerült fejlesztenem a folyamatokat az Office programcsomag eszközeivel vagy egyéb irodai hatékonyság növelő módszerekkel.

Az sem számított, hogy nagyszámú dokumentáció előkészítése, riportálás vagy gyártási kapacitások ellenőrzése volt a feladat.

A legnagyobb cégek folyamatosan javítanak a folyamataikon és a rendszereiken. Örülök, hogy ezért én is aktívan tehettem az eddigi munkahelyeim mindegyikén:

Mivel számos probléma megoldását megkönnyítették, így elkötelezett használója lettem az Office programoknak.

Ha Nálad ezek csak megszokásból használt dolgok, akkor érdemes elmélyedned a használatukban, mert masszív órákat tudsz megspórolni Velük, amiket a céged/csapatod fejlesztésére használhatsz.

Persze a programok önmagukban nem oldanak meg minden problémát, számos egyéb területen is hatékonyabbá kell válnod, hogy például csak egy sokmindenkinek fájó pontot emíltsek: meetingek.

Ezekkel együttesen csökkentheted a kollégák stressz szintjét, így csökken a fluktuáció, de az is lehet, hogy nem kell növelned a költségeid egy új dolgozó felvételével, és a jól megszokott csapat is képes lesz megbirkózni a nagyobb feladatokkal is a hatékonyabb munkának köszönhetően.

Projektvezetőként egészen nagy csapatokat kell vezetnem, ráadásul külföldi kollégák is részei a csapatnak. Bár továbbra is támogatnak a megszokott programok és módszerek, új eszköz után kellett néznem, ami segíti a munkám ezen a szinten is.

Bár sok jó program létezik, számomra a Teams bizonyult a legjobb felületnek a projektek irányításásra.

És ahogy látom számos más területen/csapatnál is ugyanilyen jól működik.

A Teams képes összefogni az összes kommunikációt és információt egy helyen, így segítve a hatékonyabb munkát a csapaton belül.

Ráadásul rengeteg olyan funkcióval összeköthető, ami segíti a feladatok átlátását (Trello, Google Drive, stb.).

Így én is nyugodtabb vagyok a projekteket illetően, és kevesebb eszközt is kell használnom a napi munkám során.

Ha jobban elmélyednél a szakmai múltamban, javaslom, hogy látogass el a LinkedIn-re, és nézz körül a profilomon.

Ha már ott jársz, jelölj be és tartsuk a kapcsolatot! 😉